ورزش جذاب فوتبال

ساخت وبلاگ

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

پیش از میزبانی فرانسه از یورو 2016 ، نایک از یک سری کیت جدید و غیر متعارف رونمایی کرد: پیراهن و شلوارک آبی با جوراب قرمز در خانه ، پیراهن و شلوارک سفید و جوراب آبی دور. پیراهن خارج از خانه که در بازی های دوستانه قبل از یورو پوشیده شده و برای عموم منتشر شده است ، یک آستین آبی و یک آستین قرمز نیز با اشاره به "سه رنگ" به نمایش می گذارد. با این حال ، به دلیل مقررات یوفا ، فرانسه در بازی مرحله گروهی خود در یورو 2016 برابر سوئیس که همچنان در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 استفاده می شد ، مجبور به استفاده از نسخه اصلاح شده با رنگ آستین تقریباً اشباع شد.
حمایت مالی کیت
یادداشتهای دوره تأمین کننده کیت
France Allen Sport 1938–1966
France Le Coq Sportif 1966–1971
آلمان آدیداس 1972–2010
ایالات متحده نایک 2011 – تاکنون

معاملات کیت
قرارداد دوره تهیه کننده کیت
قرارداد اعلامیه
مدت زمان یادداشت های ارزش
ایالات متحده نایک 2011 – تاکنون
2008-02-22
2011–2018 (7 سال) مجموع 340.8 میلیون یورو
(42.6 میلیون یورو در سال)
2016-12-08
2018–2026 (8 سال) مجموعاً 450 میلیون یورو
(50 میلیون یورو در سال)
کنیه
رسانه ها و هواداران فرانسه اغلب به عنوان Les Bleus (آبی ها) نامیده می شوند ، که به دلیل پیراهن های آبی که هر تیم در آن قرار دارد ، لقبی است که در تمام تیم های ورزشی بین المللی فرانسه وجود دارد. همچنین به دلیل استفاده تیم از رنگهای ملی کشور: آبی ، سفید و قرمز ، از این تیم به عنوان Les Tricolores یا L'Equipe Tricolore (تیم سه رنگ) یاد می شود. در طول دهه 1980 ، فرانسه به دلیل تمجید از "کاره جادو" ("میدان جادویی" که توسط میشل پلاتینی لنگر انداخته بود ، لقب "برزیلی های اروپا" را به خود اختصاص داد. فرانسه با هدایت مربی میشل هیدالگو ، یک سبک هجومی الهام بخش ، زیبا ، ماهرانه و از نظر فنی پیشرفته از فوتبال را به نمایش گذاشت ، که کاملاً شبیه به همتایان آمریکای جنوبی بود.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 201 تاريخ : چهارشنبه 8 ارديبهشت 1400 ساعت: 17:29

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

فرانسه اولین تیم ملی بود که موفق به کسب سه عنوان مهم مردان شناخته شده توسط فیفا شد: جام جهانی ، جام کنفدراسیون ها و مسابقات المپیک پس از پیروزی در جام کنفدراسیون ها در سال 2001. به همین منظور ، اروگوئه و ایتالیا هم در مسابقات المپیک و هم در جام جهانی در دهه های 1920 و 1930 قهرمان شده بودند. انگلیس و آلمان نیز در هر دو مسابقات پیروز شده بودند. اگرچه انگلیس به عنوان انگلیس در المپیک شرکت می کند و آلمان شرقی در سال 1976 قهرمان مسابقات المپیک شد. از سال 2001 ، آرژانتین (پس از بازی های المپیک 2004) و برزیل (پس از بازی های المپیک 2016) دو تیم ملی دیگر هستند که این سه عنوان را کسب کرده اند. آنها ، همراه با آلمان ، ایتالیا و اروگوئه ، قهرمانی قاره خود را نیز به دست آورده اند (کوپا آمریکا برای آرژانتین ، برزیل و اروگوئه و قهرمانی اروپا یوفا برای فرانسه ، آلمان و ایتالیا).

تاریخ
مقاله اصلی: تاریخچه تیم ملی فوتبال فرانسه

تیم ملی فوتبال فرانسه در سال 1904 در زمان تأسیس فیفا در 21 مه 1904 ایجاد شد و اولین مسابقه رسمی بین المللی خود را در 1 مه 1904 مقابل بلژیک در بروکسل برگزار کرد که با تساوی 3-3 به پایان رسید. سال بعد، در 12 فوریه 1905 ، فرانسه در اولین بازی خانگی خود مقابل سوئیس شرکت کرد. این مسابقه در پارک des Princes در حضور 500 هوادار برگزار شد. فرانسه در این مسابقه 1-0 پیروز شد و تنها گل گاستون سیپرس بود. به دلیل اختلاف نظر فیفا و اتحادیه ورزشهای فرانسه (USFSA) ، اتحادیه ورزشی این کشور ، فرانسه برای ایجاد هویت تلاش کرد. در تاریخ 9 مه 1908 ، کمیته بین المللی فدرال (CFI) فرانسه ، سازمانی رقیب USFSA ، حکم داد که فیفا اکنون مسئول حضور این باشگاه در بازیهای المپیک پیش رو خواهد بود و نه USFSA. در سال 1919 ، CFI خود را به فدراسیون فوتبال فرانسه (FFF) تبدیل کرد. در سال 1921 ، سرانجام USFSA با FFF ادغام شد.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 149 تاريخ : چهارشنبه 8 ارديبهشت 1400 ساعت: 0:18

بهترین مدرسه فوتبال در مشهد

تاتنهام به طور متوسط ​​9 حضور در فصل لیگ برتر 2008-09 و در تمام فصول لیگ برتر یازدهم بود. در فصل 18-2017 که تاتنهام از ومبلی به عنوان خانه خود استفاده کرد ، دومین حضور در لیگ برتر را داشت. هواداران تاریخی این باشگاه شخصیت هایی مانند فیلسوف A.J. آیر. بسیاری از باشگاه های رسمی طرفداران در سراسر جهان مستقر هستند، در حالی که یک باشگاه هواداران مستقل ، اعتماد هواداران تاتنهام ، به طور رسمی توسط این باشگاه به عنوان نهاد نمایندگی طرفداران اسپرز شناخته می شود.

از نظر تاریخی ، این باشگاه طرفداران یهودی قابل توجهی از جوامع یهودی در شرق و شمال لندن داشت ، با حدود یک سوم طرفداران آن که یهودی در دهه 1930 تخمین زده می شدند. به دلیل همین حمایت زودهنگام ، هر سه رئیس این باشگاه از سال 1984 تاجر یهودی بوده اند و سابقه قبلی حمایت از این باشگاه را داشته اند. این باشگاه دیگر تعداد هواداران یهودی خود را بیشتر از سایر باشگاه های بزرگ لندن (هواداران یهودی حداکثر 5٪ از طرفداران اصلی آن تشکیل می دهند) ندارد ، با این وجود هنوز توسط هواداران رقیب به عنوان یک باشگاه یهودی شناخته می شود. شعارهای ضد یهودی که توسط هواداران رقیب به باشگاه و طرفداران آن هدایت می شود از دهه 1960 شنیده می شود و کلماتی مانند "ییدس" یا "ییدوس" علیه هواداران تاتنهام به کار رفته است. در پاسخ به شعارهای توهین آمیز ، طرفداران تاتنهام ، یهودی و غیر یهودی ، شروع به دادن شعارهای اهانت آمیز و پذیرفتن هویت "یید" یا "ارتش یید" از اواخر دهه 1970 یا اوایل دهه 1980 کردند. برخی از طرفداران تصویب "یید" را به عنوان یک نشان افتخار ، کمک می کنند تا قدرت آن را به عنوان یک توهین خنثی کنند. استفاده از "یید" به عنوان یک شناسایی شخصی ، بحث برانگیز بوده است. برخی اظهار داشتند که این کلمه توهین آمیز است و طرفداران اسپرز از آن استفاده می کنند "اشارات قانونی به یهودیان در فوتبال" و چنین سو and استفاده نژادپرستانه باید در فوتبال لغو شود. هم کنگره جهانی یهودیان و هم هیئت نمایندگان یهودیان انگلیس استفاده از این کلمه توسط طرفداران را محکوم کرده اند. دیگران ، مانند نخست وزیر سابق دیوید کامرون ، استدلال کردند که استفاده از آن توسط طرفداران اسپرز ناشی از نفرت نیست زیرا به صورت تجاوزآمیز استفاده نمی شود ، و بنابراین نمی توان آن را سخنان نفرت آمیز دانست. تلاش برای تعقیب هواداران تاتنهام که این کلمات را شعار می دادند ، بی نتیجه مانده است ، زیرا دادستانی تاج فکر کرد که کلمات مورد استفاده هواداران تاتنهام را نمی توان به طور قانونی "تهدید ، توهین یا توهین" ارزیابی کرد.

ورزش جذاب فوتبال...
ما را در سایت ورزش جذاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : بهترین مدرسه فوتبال در مشهد, نویسنده : نیلو footbal1 بازدید : 204 تاريخ : دوشنبه 6 ارديبهشت 1400 ساعت: 22:48